כבישי יו"ש כוסו שילוט: "הטרור משתולל ובוגי נלחם ביהודים"

    סוכנות תצפית | צילום: תנועת דרך חיים No Comments on כבישי יו"ש כוסו שילוט: "הטרור משתולל ובוגי נלחם ביהודים"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מי שנסע בכבישי יהודה ושומרון בשבוע האחרון התקשה לפספס את מאות השלטים הזועקים באדום מכל פינה אפשרית: "משחררים מחבלים, הטרור משתולל ובוגי נלחם ביהודים". תנועת 'דרך חיים' יזמה את הקמפיין בעקבות חוסר האיזון הזועק מהתנהלותו של שר הבטחון, משה בוגי יעלון.

    "בשבועות האחרונים נקט שר הבטחון צעדים קשים מאוד נגד ההתיישבות – אם זה בהריסת הבתים ביצהר ותפיסת הישיבה במקום על ידי צו צבאי, שכללו הצהרת כוונות לוחמנית לפגיעה כוללנית ובלתי סבירה נגד נקודות התיישבות נוספות".

    מנגד, בכל הקשור לטרור האמיתי ולמבצעיו – נוקט יעלון קו הפוך לחלוטין. שר הבטחון הוא ממובילי שחרור המחבלים בתמורה לשום דבר, לאחר רצח הקצין ברוך מזרחי הי"ד בערב הפסח, לא שמענו מיעלון הצהרות דומות, ולא ראינו צעדים כואבים נגד הכפר ממנו יצאו המרצחים".

    כזכור, בשבועיים שחלפו מאז הריסת בתי המתיישבים ביצהר, התרחשו קרוב למאתיים אירועים בהם יידו ערבים אבנים ובקבוקי תבערה לעבר מתיישבים וכוחות הבטחון. אחר הצהרים (חמישי) יידו ערבים מהכפר מדאמה הסמוך ליצהר שני בקבוקי תבערה לעבר אוטובוס תלמידות ורכב פרטי. אירוע זה מצטרף למעל עשרה בקבוקי תבערה שיודו בשבועות האחרונים לעבר אוטובוס של תלמידות בית ספר מיצהר.

    "למרבה האירוניה, מבנה ישיבת 'עוד יוסף חי' ממוקם מאות מטרים מעל הכפר מדאמה", אומרים בדרך חיים. "לא נראה כי שוטרי משמר הגבול שהשתלטו על הישיבה יקיימו פעילות דומה במסגד בכפר הנמצא במרחק של דקות הליכה. למדיניות הזו אחראי שר הבטחון – כדאי מאוד שנפקח את העיניים לכך".
    20140420_094512

    DSC_1333

    צילום: תנועת "דרך חיים"



    0 תגובות