הברחה מתוכמת התגלתה בנתב"ג

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הברחה מתוכמת התגלתה בנתב"ג
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוחרר בתנאים מגבילים אלכסנדר מאייר, בן 35 מברלין, בחשד שניסה להבריח ארצה שלושה מטילי זהב ששוויים למעלה ממיליון ש"ח במסווה של מזכרות מיניאטוריות של שער ברנדנבורג המפורסם שבברלין.

    מאייר נעצר אתמול בצהריים לאחר שנכנס ארצה בטיסה מגרמניה ועבר במסלול הירוק במכס, שם התבקש על ידי בודקי מכס נתב"ג להעביר את תיקיו בשיקוף. לאחר שהבודקים הבחינו במתכות חשודות, הם ביקשו ממנו לפתוח את הקופסאות שבמזוודה שם נתגלו המיניאטורות שהדיפו ריח חריף של דבק וצבע. אחד הבודקים גירד מעט את הציפוי ואכן, מתחת ביצבץ לו זהב בוהק.

    החשוד וכן אזרח ישראלי המתגורר בברלין וששוהה בארץ בשבועות האחרונים שהמתין לו באולם קבלת הנוסעים, הועברו לטיפול חקירות מכס ירושלים והדרום. בחקירתו טען החשוד כי קנה את המזכרות ב-40 יורו בברלין כמתנה לחבר שהמתין לו באולם הנוסעים, אך בדיקה גילתה כי הבודקים לא טעו ומדובר במטילי זהב טהור 24 קראט ששווי המס עליהם עומד על כ-210,000 ש"ח ממנו ככל הנראה ניסה לחמוק הנוסע.

    היום הובא מאייר בפני השופט איתן קורנהאוזר מבית משפט השלום בירושלים, אשר החליט על עיכוב יציאתו מהארץ למשך חודש על מנת לאפשר את המשך החקירה ושיחרר אותו בערבות.



    0 תגובות