"שטרן נוקם באורי אריאל על גבם של משפחות מצוקה ומגורשי גוש קטיף"

    אבי יעקב No Comments on "שטרן נוקם באורי אריאל על גבם של משפחות מצוקה ומגורשי גוש קטיף"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "בגלל מניעי נקמנות ופוליטיקה מכוערת מעכב ח"כ אלעזר שטרן העברת כ-200 מיליון שקל המיועדים לקידום בניית יישובי הקבע של אנשי גוש קטיף". כך, בהתבטאות חריגה במיוחד, תוקפים היום בוועד מתיישבי גוש קטיף את ח"כ אלעזר שטרן (התנועה). "על גבינו חרשו לא מעט חורשים אך לא צפינו כי גם שטרן יצטרף לפגיעה הממושכת במתיישבי קטיף".

    בערב חג הפסח משרד הבינוי והשיכון היה אמור לקבל כ-600 מיליון שקל ממשרד האוצר כאשר כ-200 מיליון שקל מיועדים לבניית יישובי הקבע של מגורשי גוש קטיף, 8.5 שנים לאחר הגירוש. השבוע התברר לוועד מתיישבי גוש קטיף כי הכסף לא הועבר בגלל רוויזיה (בקשה לדיון נוסף בוועדת הכספים) שהגיש ח"כ אלעזר שטרן.

    כשביקשו בוועד להבין מדוע שטרן מעכב את העברת הכספים באמצעות בקשה לדיון נוסף התברר להם כי מדובר בניסיון "לנקום" בשר הבינוי והשיכון אורי אריאל, האחראי על שיקום המפונים.

    מה המניע לנקמה? לפני כחצי שנה, במהלך נאומו בטקס לציון שמונה שנים לגירוש מגוש קטיף, תקף השר אריאל את ח"כ שטרן על תפקודו כראש אכ"א בתקופת הגירוש מגוש קטיף. כשדמעות בעיניו סיפר אריאל כי שטרן לא הסכים לשחרר חיילים שהתגוררו בקטיף להיות עם משפחותיהם בעת הגירוש. "איך אפשר להיות כל כך אטום", שאל אריאל בנאומו.

    מאז, מציין גורם בוועד מתיישבי גוש קטיף, מנסה שטרן "לנקום" באורי אריאל בכל הזדמנות. "כך הוא מנצל את היכולת שלו להגיש רוויזיה על העברת הכסף תוך פגיעה קשה במגורשי קטיף", הוסיף הגורם וציין כי בתגובה לאותו נאום של אורי אריאל אמר אז ח"כ שטרן כי הוא מחוייב לאנשי גוש קטיף. "ועכשיו יש לו הזדמנות לסייע והוא זה שבפועל מעכב את הסיוע".

    "בפועל אלעזר שטרן מנסה לפגוע באורי אריאל על גבם של מתיישבי קטיף", מציינים בוועד מתיישבי גוש קטיף, "הוא מעכב העברת כספים לקידום בניית יישובי הקבע של אנשי קטיף בגלל משקעים אישיים עם השר". בוועד קוראים לח"כ שטרן, "שיודע כי הכספים יועברו לבסוף", לחזור בו מהרוויזיה שהגיש ולהתגייס למען מתיישבי גוש קטיף שגם כיום, 8.5 שנים לאחר הגירוש, עדיין לא הגיעו אל המנוחה ואל הנחלה.

    מוקדם יותר מחו בעמותת "ידיד"  על התנהלות חבר הכנסת  אלעזר שטרן שמנע הבוקר העברת 86 מליון ש"ח למשרד השיכון לצורך שיפוץ של 2,000 דירות בדיור הציבורי. עוד 18 מליון ש"ח שהיו מיועדים לרכישת דירות נ"ר לא הועברו גם הם בשל התרגיל הפוליטי של שטרן שכועס על שר השיכון ועוד 64 מליון שמיועדים לתחזוקת הדירות הציבוריות גם הם לא הועברו.

    בועדת הכספים כבר אמרו שיעבירו את הכסף בשבוע הבא אבל עצם ההתנהלות של שטרן, אומרים בעמותת "ידיד"  היא שערורייה. לקחת דווקא את דיירי הדיור הציבורי כבני ערובה במלחמת האגו שלו עם שר השיכון זוהי לא הדרך. גם בכללי המשחק הפרלמנטרים הקיימים אין זכות לשום חבר כנסת לעכב תקציבים חברתיים המיועדים לסייע לאוכלוסיות מוחלשות בשם ההתחשבנות עם גורמים פוליטיים אחרים.

     



    0 תגובות