- רדיו קול חי - -

גולן טלקום לא עבדה באופן מלא בחול המועד – ונקנסה

חברת גולן טלקום נקנסה על ידי משרד התקשורת לאחר שהחברה לא סיפקה שירותי מוקד טלפוני ללקוחותיה, בימי חול המועד סוכות, כנדרש על פי הוראות רישיונה. "משרד התקשורת רואה חשיבות רבה במתן שירות למנויים, גם בעת ימי חול המועד" נכתב בהודעת המשרד.

ההוראות שקבע משרד התקשורת ברישיונות של מפעילי הסלולר לעניין שעות הפתיחה של מוקדי פניות טלפוניים, קובעות כי מוקד פניות טלפוני יהיה מאויש לפחות 13 שעות בימים ראשון עד חמישי. במהלך שלושת הימים שבין 22.9.13 ל- 24.9.13 (חול המועד סוכות תשע"ד), ניתן שירות במוקד הטלפוני במשך 10 שעות בלבד.

בשל כך, ובהתאם למדיניות השר ארדן והנחייתו ליישם משטר אכיפה אפקטיבי החליט משרד התקשורת להטיל עיצום כספי על גולן טלקום בע"מ בסכום של 11,190 ש"ח.