פינת הטיפ • כך מתכננים טיול מוצלח

    יוסי אשר No Comments on פינת הטיפ • כך מתכננים טיול מוצלח
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפחות רבות מנצלות את ימי חול המועד פסח לזמן איכות עם המשפחה והילדים. שעות רבות אנחנו מבלים ברכב, מתגלגלים ברחבי הארץ, מי לקרובי משפחה בדרום ומי לסיורים וצבע בחיק הטבע.

    ב"סונול" נותנים כמה טיפים שיעזרו לכם ההורים לעבור את הנסיעה בצורה בטוחה ומהנה :

    מזוודות

    1. ראשית, הכנה לנסיעה:
    הכינו את הילדים לנסיעה, הסבירו להם לאן פניכם מועדות והציגו גם את הנסיעה כחוויה והרפתקה מהנה. תכננו עם הילדים מראש את ההפסקות- שירגישו בעניינים והוגי הדרך ותנו להם לבחור את המשחקים שרוצים לנסיעה. הרגשת השותפות שלהם חשובה ביותר.

    משחק

     

    2. צידה לדרך:
    תמיד כדאי שיהיו במכונית חבילת חטיפים (כשרים לפסח) ובקבוק מים, שימו אותם במקום מוצל שלא מתחמם בשמש ואל תשכחו למלא את מאגרי החירום לאחר השימוש. שיהיה לפעם הבאה. במידה ולא נערכתם כיאות, תמיד תוכלו לעצור בתחנות הדלק שומרות השבת של "סונול", אשר בצידי הדרכים ולהצטייד בצ'יפסים במבה ובקבוקי שתיה כשרים לפסח .

    3. ציוד רזרבי:
    מגבונים לחים הינם ציוד חובה ברכב . לילדים ולשימוש כללי. כדאי לבדוק אותם מידי פעם ולוודא שלא התייבשו ואיבדו את אפקט הלחות. אם יש לכם תינוקות, כדאי תמיד לקחת בקבוקים ומוצצים רזרביים, או כל אביזר אחר שעשוי להרגיע את התינוק.

    4. מוזיקה טובה :
    מוזיקה טובה יכולה ליצור אוירה טובה ונעימה ברכב, הביאו את הדיסקים שכולם אוהבים בבית ושלבו גם צלילים אחרים שיעשירו את הילדים. אם אין אחידות דעים מוזיקלית, ציידו את ילדיכם בנגני MP3 ואוזניות וכך כולם יהנו.

    תינוק באוטו

    5. משחקי דרך:
    בשביל ליהנות בדרך לא חייבים משחקי קופסא, תנו לידים לספור מכוניות צבעוניות, לכוון אתכם עם מכשיר הניווט. לפענח תמרורים, קראו בשמות העצים שבדרך, בחנו והעשירו אותם בהכרת ארץ ישראל: לאן אנחנו קרובים יותר לחיפה או לבני ברק? מה מספר הכביש עכשו ? מה המרחק לצומת אליפלט.. ובל נשכח את המשחקים המסורתיים: חי צומח דומם, כן לא שחור לבן, שבלעדיהם הטיול הוא לא טיול.

    6. הפסקות:
    הפסקות בדרך הינן קריטיות, מתיחת איברים, ריצה קלה אחרי ישיבה ממושכת, שירותים, כל אלה חשובים לנהג ולנוסעים. אך חשוב לעצור רק במקום בטוח ולא סתם בשולי הכביש. לצידי הדרכים קיימות תחנות דלק "סונול" שומרות השבת, מאובזרות בפינות ישיבה מוצלות, חדרי נוחיות וחנויות המוכרות שתיה קלה וחטיפים כשרים לפסח, שבו, תנוחו קצת.

    פינת ישיבה 2

    אם אתם רוצים להימנע מבקשות "אמא תקני לי", אפשר לעצור בחיק הטבע. כדאי לבחור מקום נעים ויפה כמו חניון מוצל או עמדת תצפית לנוף ולשלב מנוחה עם הנאה.

    מסלול1

     

    7. פקקים:
    אם אתם תקועים בפקק נסו להיות יצירתיים ולא לשקוע בדיכאון ועצבים שידביקו את הילדים. אפשר לחבר תרגילי חשבון מאתגרים מהספרות של לוחית הרישוי שתקועה לפניכם. נסו להיות בלשים ולהרכיב פרופיל של הנהג שלפניכם, לפי המידע שעל המכונית – מטפל במוסך ברמת-גן, איזה חסיד הוא? חובב אופניים? באיזו חברה הוא עובד.
    ואל תשכחו שנסיעה היא לפעמים זמן טוב פשוט לשוחח זה עם זה. נסו לא תתחרטו 🙂

    פקק

    8. חסכון בעלויות הנסיעה
    המצב הכלכלי של היום מאלץ את כולנו לצמצם גם בהוצאות הרכב, גולד 95 של סונול הינו בנזין חדשני ומשובח , החוסך בתצרוכת הדלק ושומר על איכות המנוע.

    IMG_4759nc

     

     

     

     



    0 תגובות