שידורי המהפכה • האמת של כל האמת

    יצחק לוין 4 Comment on שידורי המהפכה • האמת של כל האמת
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בזמן שהשתררה דממה על הסקאלה. בזמן שכולם הרימו ידיים. הם נשארו שם, בנחישות ועקשנות. כמו בספינה המטלטלת בלב סערה עזה. הם מאנו לוותר, והמשיכו בכל הכוח, לתת את הכל…

    הכל התחיל בערב חג השבועות, שנת התשנ"ד. שמואל בן עטר, אברך צעיר ופעלתן החליט להצטרף לתופעה שצברה תאוצה והחלה לקבל את הכינוי "ערוצי הקודש". הוא פתח ערוץ משלו. כל האמת.

    שמואל בן עטר כל האמת

    מהר מאד התקבצו סביבו מגוון אישים שהפכו לקולות המזוהים ומאפיינים אותו ולוח התכניות אויש במלואו.

    שלושה יומני חדשות שודרו בערוץ מידי יום, הגישו אותם דיויד גולד ובועז אלון.

    ברצועת האקטואליה בלטה התכנית "הפרלמנט" בהגשת שמואל בן עטר ואריה דרעי. התכנית שודרה בסינדיקציה בכל ערוצי הקודש שפעלו אז.

    כוכב תכניות האקטואליה היה בחור צעיר ומוכשר בשם דוד חכם שהגיש את רצועת החכמים, סיכום השבוע ועוד. חכם התפרסם לראשונה מעל גלי האתר, כשהפך לדובר הבלתי רשמי של מאהל המחאה "שאגת אריה".

    עוד בגזרת התכניות בלטו רצועת הילדים בהגשת דוד החקיין ואליעזר נקי. שירים ופיוטים עם אבי ועקנין, "חומות ציון" – תכנית ששודרה מניו יורק על ידי החזנים דוד שירו וציון יחזקאל. "פותחים שבוע" עם ברק כהן, "שיר חדש" עם תומר כהן. ו"צליל ואומר" עם רפי אוחנה שהיה גם האיש הטכני שחווה הרפתקאות לא מעטות במסגרת הפשיטות על הערוץ. אבל הקול אותו שמעו מאזיני הערוץ יותר מכל, היה של אב הערוץ, המייסד והמנהל שמואל בן עטר.

    אם נסתכל על שמות מגישי התכניות בכל האמת, נגלה כי מספר הרבנים המשולבים בו היה גדול במיוחד.
    הרב אברהם יוסף החל לשדר לראשונה בכל האמת תכנית בשם "שואל ומשיב". "לקרב" בהגשת הרב אורי זוהר. הרב שמואל אליהו. הרב זמיר כהן. הרב אהרון ירחי. הרב שלמה משה עמאר. הרב אליהו בקשי דורון. הרב שאול רפאל. הרב מרדכי איפרגן. הרב דוד בר ששת. הרב ברוך רבינוביץ, הרב יצחק יוסף. הרב יעקב יוסף. הרב בניהו שמואלי. הרב דוד יוסף. הרב יוסף באגאד. וגם תכנית שו"ת פופולרית במיוחד עם הרה"ג מרדכי אליהו זצ"ל.

    כל האמת שידורי המהפכה

    בחודש תשרי התשנ"ט ארגנה תחנת כל האמת מפגן כח ברחוב שמואל הנביא בירושלים נגד פשיטות משרד התקשורת. במפגן השתתפו הרה"ג עובדיה יוסף זצ"ל. המקובל הרה"ג יצחק כדורי זצ"ל, יו"ר ש"ס אריה דרעי, וגם, באופן מפתיע, מי שכיהן אז כראש עיריית ירושלים, מר אהוד אולמרט שנשא על הבמה נאום חוצב להבות. למעלה מ 70 אלף מאזינים נכחו במפגן.

    המפגן והזעקה לא הועילו. גם ערוץ כל האמת. האחרון שהחזיק מעמד, האחרון שנלחם בגלים המאיימים להטביע אותו, נדם. בחודש אב תשס"ז פשטו אנשי משרד התקשורת על אולפני כל האמת ועצרו את שמואל בן עטר. פחות משנה אחר כך נגזרו עליו תשעה חודשי מאסר בפועל וקנס על סך 100,000 ש"ח.

    אבל, למרות הכל, ערוץ כל האמת עדיין על המפה. שמואל בן עטר מתחזק אתר פעיל עם שידורים וארכיון תכנית שמחזיר למאזינים הרבים את הקול שכל כך אהבו לשמוע.



    כל האמת שידורי המהפכה כל האמת שידורי המהפכה כל האמת כל האמת

     

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      נוסטלגיה לא תשכח לעולם!!!

      הלוואי שהערוץ הזה יחזור עם האנשים הללו!

    2. 2

      השידור של קול האמת אינו עולה,רואים רק תמונות אבל בערוץ הווידאו אינו מוקרן.אני מצפה לראותו עולה בווידאו לדבריכם.תודה רבה רבה מחכה למשוב.

    3. 1

      שלום רב.
      חשוב לכתוב מתחת לכל תמונה מי מופיע בה! בתקוה לתיקון מהיר!
      בתודה מראש:
      צהלה עמאר.