הר הזיתים: הסבא והסבתא עלו לקבר הנכדה ומצאו אשפה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הר הזיתים: הסבא והסבתא עלו לקבר הנכדה ומצאו אשפה
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ילדה כבת 3 (פייגי רוזנשטוק) טבעה למוות לפני כ-3 שבועות באמבטיה בביתה בשכונת ארזי הבירה בירושלים, פרמדיקים וחובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' ומד"א ביצעו בה החייאה מוצלחת, לאחר מכן פונתה להמשך קבלת טיפול בבית החולים הדסה הר הצופים שם לאחר מספר ימים למרבה הצער נפטרה הילדה בבית החולים ולאחר מכן היא נקברה בבית העלמין בהר הזיתים.

    דב פישהוף וד"ר פול רוזנשטוק עלו לפקוד את קברה של נכדתם פייגי הקטנה בהר הזיתים בסיום השבעה והיו המומים ומזועזים לגלות כי הערבים הרסו את חלקת הקבר סמוך למקום בו היא נקברה ובאקט מזעזע מלאו את החלל הריק עם אשפה.

    חילול חלקת קברה של פייגי רוזנשטוק בא לאחר כחצי שנה שבה לא חוללו קברים בהר הזיתים וזאת הודות לפעילותם האינטנסיבית של אנשי הוועד להגנת הר הזיתים אל מול הרשויות, מה שהוביל להתקנת 147 מצלמות אבטחה על ההר. פעילותו של הוועד להגנת הר הזיתים מתבצעת במספר מישורים על מנת להשיג את האבטחה הראויה להר הזיתים. בין היתר התקיימו ביוזמת הוועד דיונים בוועדת הפנים של הכנסת והוגשו שאילתות במליאת הכנסת בידי חברי כנסת שהצטרפו ללובי להגנת הר הזיתים ועל מנת לקיים את הבטחת המשטרה להצבת אבטחה של ממש בהר.

    יצויין כי הסבים ד"ר רוזנשטוק ודב פישהוף הם גם חברי הוועדה הבינלאומית להגנת הר הזיתים, אשר מובילים את המאמץ לשמור על ההר המקודש.

    8

    6

    1 (1)



    0 תגובות