פלח שוק 12.2.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 12.2.12
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/02/pelach-shuk-12.2.12.mp3|titles=pelach shuk 12.2.12]

    תשדיר "לא לוקחים סיכונים" של 'אינטרנט רימון' הוא הזוכה ב'מדד הפרסומות האהובות' של 'רדיו קול חי' בשבוע שעבר עם 56% מהקולות. מ'אינטרנט רימון' נמסר: "כשהמסר הוא נכון, הקהל מזדהה ומצביע. וכמו שאומר התשדיר "בחיים, כמו בחיים, אנחנו מזדהים עם דברים טובים. ותודה ל'מותג בפרסום' שתמיד מצליחים להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר". תערוכת 'בלעבוסטע' של 'ברמן-הלפרט' שנפתחה הבוקר במקום השני עם 23%, בנק 'מזרחי טפחות' שהיה הזוכה בשבועיים האחרונים עם תשדיר "בנקאות היברידית" במקום השלישי עם 11%.

    כמדי שנה, הקדימה 'קוקה-קולה ישראל' את הכשרת קווי הייצור לפסח, כדי להיערך ולספק את הביקושים הגדולים למוצריה בארץ ובעולם. ההכשרה נערכה במעמד הגרמי"ל לנדא שליט"א רב אב"ד בני ברק, הגרי"מ לאו שליט"א רבה הראשי של תל- אביב. כמו כן נכחו במקום הגר"י זלצברג שליט"א, מנהל מחלקת הכשרות ברבנות תל אביב, הרב מרדכי סופר והרב יהודה כ"ץ ממערך הכשרות של הרב לנדא והרב אברהם שטיצברג שליט"א – האחראי על הכשרות בחברת 'קוקה- קולה'. את פני הרבנים קיבלו בכירי החברה בהם: רוני קוברובסקי נשיא 'החברה המרכזית לייצור משקאות קלים', איציק תמיר מנכ"ל הקבוצה, טל רבן מנכ"ל 'קוקה-קולה ישראל' ותומר סגיס דובר קבוצת 'קוקה-קולה ישראל'. בכירי החברה אף הציגו במעמד את פעילות 'קוקה-קולה' לשנה הקרובה, המחברת בין המותג לעונג השבת ולרגעים של שמחה.

    סקר שערך העיתון 'ידיעות אחרונות' בין קופות החולים הציג כי 'לאומית שירותי בריאות' מציעה את השירותים הרפואיים הכי טובים לילדים במסגרת הביטוחים המשלימים. בין הפרמטרים שנבדקו בסקר: טיפולי התפתחות, שירותים כלליים, טיפולי שיניים, ראיה, אבחון בעיות קשב וריכוז, התייעצות עם רופא ילדים, חיסונים ואביזרים רפואיים לילדים.

    נחנכה חנות וחדשה של רשת 'פעמית סטור' בנתניה. החנות החדשה מתפרסת של שטח של 400 מטרים רבועים ומציעה מגוון עצום של כלים חד פעמיים. בקביעת המזוזה התכבדו הגאון רבי משה ראוכברגר, מרבני העיר חיפה ויו"ר ארגון רבני השכונות בישראל, ומר אברהם שר שלום, נשיא ומייסד חברת 'פעמית'. מנכ"ל החברה, מר רמי שר שלום, התכבד בברכת שהחיינו.

    'סנו' משיקה שני מוצרים: 'סנו סאן קצף'- נוזל לניקוי כלים על בסיס קצף מוכן לשימוש החוסך את הצורך להמיס את הנוזל במים;

    ולסדרת 'סנו סושי טבע' נוסף נייר אפייה אקולוגי ומתכלה העשוי מרכיבים מן הצומח. הנייר מיועד לאפייה בטמפרטורה של עד 230 מעלות וניתן לשימוש רב פעמי.



    0 תגובות