צפו: האחים יונתן ואהרן רזאל בשיר וקליפ מיוחד עם להקת 'עלי שיח' • סרטון וגלרייה

    יוסי צלניקר 5 Comment on צפו: האחים יונתן ואהרן רזאל בשיר וקליפ מיוחד עם להקת 'עלי שיח' • סרטון וגלרייה
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו יצא לאור אלבום חדש הכולל בתוכו דואט של האחים יונתן ואהרן רזאל שמבצעים יחד עם להקת "עלי שיח" את השיר "עבדו את ה' בשמחה". בנוסף מכיל האלבום מחרוזות שירי פורים מרגשים של הלהקה המיוחדת וקליפ מרגש.

    לפני כשנה הופיע ענק הזמר יונתן רזאל בדינר מיוחד שהתקיים במלאות חצי יובל להקמת ארגון "עלי שיח". יחד עימו על הבמה עלו קבוצת נערים, להקת עלי שיח, שמזה כשנתיים מתאמנים, שרים ומופיעים באירועים של עלי שיח ובאירועים נוספים אליהם הם מוזמנים להופיע.

    ייחודה של להקת עלי שיח בהרכב חבריה שכולם חניכי "עלי שיח" המתגוררים במערך הדיור של הארגון, וכולם עם פיגור שכלי ואוטיזם ברמות שונות. כחלק מתהליך שילובם בחברה דואגים ב"עלי שיח" להעניק לכל אחד מהחניכים כלים לעסוק בתחומים אליהם הוא נמשך.

    כך הוקמה הלהקה שכבר הופיעה על במות רבות באירועים גדולים ומפוארים. מהמופע המשותף של יונתן רזאל ולהקת עלי שיח בדינר, נולד החיבור המוסיקלי המעניין, שבימים אלה מגיע לשיאו עם עיבוד מיוחד של השיר "עבדו את ה' בשמחה" שהלחין יונתן רזאל.

    חברי להקת "עלי שיח" שביקשו להקליט שיר יחד עם יונתן רזאל פנו אל אמרגנו וביקשו שיתגייס לטובת המיזם המיוחד. יונתן שכבר הופיע עם הלהקה בדינר של "עלי שיח" הביע על אתר נכונות ואף ביקש מאחיו אהרון להצטרף יחד איתו לפרויקט, מאחר וזהו שיר שהם שרו יחד במקור. מה גם שאין כמו אהבת אחים כדי לסמל שמחה במיוחד בחודש אדר. וכפי שיונתן אמר לא פעם: אהרן אחי הוא הרבי שלי בכל מה שקשור לשמחה.

    כשהרעיון להפקת השיר החל לקרום עור וגידים, יונתן אף ביקש לשתף פעולה עם המעבד דודי קליש וכך נולד הלהיט החדש. יונתן ציין כי הוא שמח על הזכות לשיר עם להקת עלי שיח במשותף כיוון שהייתה לו חוויה מיוחדת לשיר יחד איתם וללהקה הזו יש כח ואנרגיה מיוחדים.

    על אף רצף האירועים בהם הם מופיעים, וההקלטות על שירים חדשים הנמצא בימים אלו בעיצומו, הביעו יונתן ואהרן רזאל את הסכמתם לפרויקט המיוחד שמעניק כתף תומכת לנערים המיוחדים הללו, שפעילותם ונחישותם נגעה לליבו.
    במשך שבועות ארוכים התאמנו חברי הלהקה ולמדו את השיר, על מנת להגיע לביצוע מוסיקלי ברמה הגבוהה ביותר.

    התוצאות כאמור מדברות בעד עצמן. בתום ימים ארוכים של הקלטות בליווי של מגוון נגנים שנרתמו אף לטובת הפרויקט המיוחד, יכלו חברי הלהקה, כמו גם הזמרים יונתן ואהרן רזאל, לברך על המוגמר. "העבודה על ההקלטה הייתה חוויה כשלעצמה", מספר שי בן שושן, מנהל הלהקה. "החניכים עבדו קשה ובכל פעם היה צריך להקליט שוב ושוב עד שהתוצאה הייתה מושלמת מבכל הבחינות. בסופו של דבר המאמץ היה שווה".

    "חברי הלהקה, שעד היום באו ושימחו אותם בכל האירועים של עלי שיח, הרגישו צורך להעניק ולתת על כל מה שעושים למענם. הם מרגישים שליחות בלהחזיר שמחה לקהילה. כשהאחים רזאל הביעו נכונות והסכימו להשתתף בפרויקט המיוחד הזה על אף לוח הזמנים המאד עמוס שלהם בייחוד בתקופה זו של השנה, לא היה מישהו שמח יותר מהם. הם פשוט צהלו משמחה".

    גם יונתן רזאל הביע את הערכתו לפרויקט המיוחד ואת הערכתו העצומה לפעילות שמקיים ארגון "עלי שיח" בכל ימות השנה, בהעצמתם של הנערים המיוחדים ובשילובם של החניכים בחיי החברה והעשייה. הפרויקט המוסיקלי המשותף מוכיח שבכוח הרצון ניתן להגיע למרחקים.

    מלבד הקלטת השיר, צולמו חברי להקת "עלי שיח" יחד עם יונתן ואהרן רזאל לקליפ מושקע ומרגש על השיר, כך שרוכשי הדיסק המיוחד יהנו הן מהשיר בגירסת שמע והן מהקליפ המיוחד. הצילומים לקליפ בוצעו בסמטאותיה של שכונת נחלאות.

    מלבד השיר המיוחד והקליפ המרגש, הדיסק כולל בתוכו גם מחרוזת שירי פורים שביצעה להקת עלי שיח באולפן "בית המוסיקה". הדיסק יימכר ברשתות השיווק החרדיות הגדולות – אושר עד, אור החיים, סנטר פארם, אימפריית החסד וגל פז במחיר של 9.90 ש"ח כאשר כל ההכנסות קודש לצדקה, לטובת המשך התפתחותם ושילובם בחברה של הילדים והנערים המיוחדים.

    אהרן רזאל עלי שיח

    Ivdu_razel.Still003

    אהרן רזאל עלי שיח תופים

    עלי שיח

     עלי שיח

    Ivdu_razel.Still005

    אהרן רזאל עלי שיח



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      מתאים לעלי שיח שם נותנים כבוד לכל אחד שלא רכשיח סוד שם רומסים את כבוד העובד/ת

    2. 3

      וואהו!
      שיר מדהים וכל כך מרגש!
      מה הם סה"כ מבקשים, תנו לנו להיות חלק מכולם ולא חריגים בנוף…

    3. 2

      לא כל כך יפה אבל אפשר עוד להנות מזה