- רדיו קול חי - -

הלקוחות המומים: גם 'יש חסד' בירושלים מוכר ללא כשרות לפסח

בהמשך לפרסומים באתר קול חי אודות בעיות כשרות לפסח ברשת יש חסד בסניף אלעד, הגיעו למערכת תלונות ועדויות נוספות על מוצרים בלי כל כשרות לפסח, שנמכרים לציבור יחד עם מוצרים זהים הכשרים לפסח בסניפים נוספים, כולל תיעודים חדשים מסניף יש חסד בירושלים.

בתיעודי הוידיאו שהגיעו לאתר קול חי, נראים מוצרי שונים ובהם – מרגרינה, חמאה וגבינת עיזים – שבאותו מדף ובאותה שורת מוצרים – יש אריזות שחלקן עם כשרות לפסח וחלקן ללא כשרות לפסח. מדובר במוצרים זהים מתאריכי ייצור שונים, שלדברי מפקחי כשרות, יש חשש גדול שבחלק מהמוצרים יש רכיבי חמץ ואסור למכור אותם וחלילה לצרוך אותם בפסח.


ללא קרדיט

לדברי הלקוח שתיעד את התקלה החמורה בסניף יש חסד בירושלים, לאחר שפנה מספר פעמים למנהל הסניף – הוא הנחה את העובדים למיין את המוצרים ולהוציא מהמדף את המוצרים ללא כשרות.

לקול חי נודע, כי בעקבות פרסום מכתבו של הגאון רבי שניאור זלמן רווח, יו"ר המכון למצוות התלויות בארץ ומרבני העיר אלעד, שקרא לציבור לא לסמוך על רשת יש חסד ולוודא על כל מוצר ומוצר ולהתריע על מוצרים שאינם כשרים לפסח – הגיעו לרב רווח פניות רבות ותלונות מלקוחות שנכשלו בשימוש במוצרים שאינם כשרים לפסח שנרכשו ברשת יש חסד. השואלים שהצטערו על התקלה שנגרמה להם, ביקשו הכוונה כיצד לנהוג עם הכלים בהם השתמשו במוצרים שאינם כשרים וכד'.


ללא קרדיט

יצוין כי עד עתה ולמרות המקרים הרבים על תקלות הכשרות במספר סניפים, טרם נמסרה תגובה רשמית מהנהלת רשת יש חסד ולא פורסמה התנצלות והבהרה לציבור הלקוחות.

בשיחות לא רשמיות עם מנהלי סניפים ברשת, נאמר לאתר קול חי, כי אכן מדובר בתקלה חמורה ומצערת ובכשל שמצריך בדיקה מקיפה.

נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ולעדכן.